EuskalNews – La actualidad sin censura

La actualidad sin censura

POLITICA

¿Inmigración sostenible? SI. ¿Inmigración masiva? NO. ¡Moratoria ya!

  • Escrito por Patxi Alaña
  • Primero en castellano y, posteriormente, en euskera

¿Inmigración sostenible? SI. ¿Inmigración masiva? NO. ¡Moratoria ya!

En primer lugar felicitar públicamente a Jose Mari Esparza por dejar el campo de lo políticamente correcto y entrar en un debate crucial para el futuro de este pueblo y del euskera. Jose Mari explica muy bien lo que ha pasado estos últimos 30 años donde al caer el telón de acero, los jauntxos mundialistas decidieron dejar caer la Europa del bienestar para mostrar su auténtica cara ya que no había la “competencia” del modelo soviético.

Décadas antes hicieron otra cosa importante: decidieron aumentar los beneficios incorporando masivamente a la mujer al mercado laboral. Utilizaron el concepto de “liberación de la mujer” para poder difundirlo pero, en realidad, la esclavizaron como al hombre, ya que después de pocas décadas hacen faltan que los dos trabajen para poder pagar el piso, sacar la familia adelante etc.,  y esta última década ni con dos sueldos (si no se es funcionario) se llega al nivel que se lograba hace relativamente poco con un solo sueldo. Pero el estado ha logrado duplicar el IRPF y otros impuestos y los grandes oligopolios se han quedado con la mayor parte de esas plusvalías. Negocio redondo.

Para liberar a la mujer y acceder al mercado laboral, como reivindicaron las feministas suecas, había que haber hecho volver al hombre a casa unas horas, las mismas que saldría la mujer a trabajar fuera, pero no duplicar las horas de trabajo para el “mercado” en cada familia. Se nos vendió una cosa cuando el objetivo era todo lo contrario. Y no solo esclavizaron a las parejas sino que empezaron a destrozar a las familias que les han dejado sin tiempo, fuerza y ganas de procrear, de no vivir estresados, de alimentar bien a los peques en casa y no en comedores donde se les llegó a dar panga, un pescado que vive en las cloacas. Este ha sido el mayor robo al pueblo del siglo pasado del que todavía nadie quiere hablar.

En el tema de la inmigración pasa algo parecido. Nos venden una cosa pero el objetivo es bien diferente. Vayamos por partes. Nos dice Peio Aierbe de SOS Racismo que el opinar que no podemos asumir más migración es ser de extrema derecha. Hablar en el año 2022 de derechas e izquierdas suena poco profundo. Como dice un conocido los malos dieron la mitad de los valores a la izquierda y la otra mitad a la derecha para que discutamos permanentemente y nos impida ver que los valores y el sentido común, no entienden de derechas ni de izquierdas.

Hemos visto estos últimos 40 años cómo la si la derecha privatizaba algo, la izquierda privatizaba más (lo último las cajas de ahorro que hacía algo de frente a una banca sin escrúpulos). Hemos visto que si la derecha dejaba a los oligopolios robar, este último gobierno de “izquierdas” y con la ayuda de casi todos los partidos de aquí, ha potenciado, con la luz y los carburantes, un robo como nunca había habido antes que está llevando a la ruina a miles de familias, comercios y empresas… Y es que habría que saber quién está detrás de esa mano derecha y esa mano izquierda y ¡resulta que es la misma persona! eso sí, escondida a la vista del público, pero manejando todos los hilos. Es el Estado Profundo o como se le quiera llamar, que no conforme con tener más de la mitad de la riqueza del mundo se quiere quedar con la otra para el 2030 y encima diciéndonos lo contrario con su agenda negra contrainformativa.

Nos dice Peio Aierbe que estar contra la inmigración “es incompatible con la defensa radical de los derechos de las personas refugiadas y migrantes.” En este mundo todos los derechos acaban cuando empiezan los derechos de los demás. Y el Pueblo Vasco y el euskera tienen todo el derecho del mundo a seguir viviendo y ese derecho está desapareciendo cuando más del 35% de los nacimientos es de gente no autóctona que, a este ritmo, se va a convertir en el 70% en 20 años. No estamos hablando ya de inmigración sino de sustitución demográfica. Y es que hemos pasado de una inmigración sostenible a una que ya no es sostenible. Y esa es la diferencia. Y hace falta ser ciego para no quererse darse cuenta.

Hay que ayudar y Euskal Herria siempre ha ayudado de forma ejemplar o al menos en mayor proporción que otros muchos pueblos. Para ayudar de forma adecuada en primer lugar cada país debe responsabilizarse de su demografía, tanto en exceso como en defecto. Luego, para colaborar, se podrían hacer acuerdos entre países. Por ejemplo Euskal Herria se encargaría de apoyar al pueblo saharaui y a algún otro pueblo más. Y hacer así hasta cubrir las áreas que necesiten ayuda. Cada uno con un país de referencia para apoyar. Y se pediría a todos los gobiernos y familias de Euskal Herria que dirigiesen no un 0,7% sino el 1% a asegurar la superviviencia de la gente del país que nos corresponda. Hay que tomar en cuenta, además, que un euro enviado directamente a Africa se aprovecha 10 veces más que si vienen aquí porque no hay que ofrecer vivienda, ni ropa… sino solo alimentación.

Pero eso no quieren. Porque el objetivo es otro. Como se le escapó a un directivo del Banco de Irlanda “no llega suficiente inmigración para mantener  los sueldos bajos”. Por eso todos los medios, las grandes empresas, etc… hacen apología de la inmigración permanente y sin ningún límite sin importarles todo lo demás. Además en estos 40 años no se ha tomado una sola medida en apoyar el regreso le emigración interna: de los miles de jóvenes que se han ido estas últimas décadas por motivos económicos y de la gente de la diáspora. Ni una sola medida. Algo fragrante. Ongi etorri euskal errefuxiatu ekonomikoak!!

Y hay un tema que requeriría un artículo entero pero hay que mencionar porque podría estar detrás del empecinamiento inmigratorio en algunos países y otros no. El investigador Felix Rodrigo Mora explica que solo en la Europa occidental hubo en la Alta Edad Media un movimiento antiesclavista y liberador que acabó con la esclavitud romana y creó el derecho consuetudinario o derecho común o pirenaico, base del sistema de libertades que conocemos hoy día. Ese proceso no se dio en la Europa oriental, ni en Asia, ni en Africa. Por eso la esclavitud se abolió en primer lugar en esta zona y poco a poco fue aboliéndose en el resto del mundo. Y que por eso quieren acabar con los pueblos europeos, para implantar una dictadura que les será más fácil extenderla como la que están poniendo en Txina con el pasaporte de control social. Felix Rodrigo Mora https://youtu.be/CLV488frKNI ¿Por qué están exterminando a los pueblos europeos?

Y también hay otro dato que puede ser casualidad o no. En la plandemia hemos visto como han sido los países de esa Europa occidental y los surgidos de ellas con población mayoritariamente proveniente de Europa (Estados Unidos, Canadá, Argentina, Australia…) donde el establishment ha puesto todos los recursos posibles (medios de incomunicación, pasaporte de la vergüenza, despido y  campañas de difamación hacia la gente no inoculada, despido masivos de funcionarios-as…), para “vacunar” masivamente a la población. La presión ha sido muchísimo mayor que en el resto. Y por ello han logrado el doble y el triple de inoculados que otros países europeos y americanos, asiáticos o africanos. Y después de unos meses, estamos viendo que precisamente hay una muy preocupante sobremortalidad relacionada con los niveles de inoculación: a mayor “vacunación” mayor sobremortalidad …).  ¿Qué objetivo hay detrás? ¿Podría estar relacionado con el proceso de sustitución demográfica de la Europa occidental…?

Para ir acabando podríamos decir que con la inmigración, como dijo un italiano cuyo nombre no recuerdo, el objetivo no es que ellos tengan los mismos derechos que nosotr@s, sino que nosotr@s bajemos al umbral de pobreza de los que vienen.

Y pedir una moratoria a la inmigración en estos momentos no es ser ni homófono, ni racista, sino simplemente ecologista, es querer defender un ecosistema sociocultural que está despareciendo a pasos agigantados. Es defender el euskera cuyo uso ha empezado a bajar de forma alarmante. Los pueblos, como los animales y las plantas, tenemos el derecho a subsistir. Que el “antirracismo” no se convierta en el mayor racismo contra Euskal Herria y otros pueblos europeos.

Patxi Alaña

Inmigrazio jasangarririk? BAI. Inmigrazio masiborik? EZ. Moratoria orain!

Lehenik eta behin, publikoki zoriondu nahi dut Jose Mari Espartza, politikoki zuzenaren alorretik atera  eta herri honen eta euskeraren etorkizunerako funtsezkoa den eztabaida batean ausardiaz  sartzeagatik. Jose Marik oso ondo azaldu du zer gertatu den azken 30 urteotan, non, altzairuzko harresia erori zenean, mundu mailako jauntxoek ongizatearen Europa erortzea erabaki zuten, benetako aurpegia erakutsiz, eredu sobietarraren “lehiakortasunik” ez zegoelako.

Hamarkada batzuk lehenago beste gauza garrantzitsu bat egin zuten: mozkinak handitzea erabaki zuten, emakumea lan merkatuan masiboki sartuz. “Emakumearen askapenaren” kontzeptua erabili zuten prozesu hori zabaldu ahal izateko, baina, egia esan, gizonarekin batera biak esklabo bihurtu zituzten. Izan ere, hamarkada gutxiren ondoren, biek etxetik kanpo lan egin behar dute pisua ordaindu ahal izateko, familia aurrera ateratzeko eta abar. Gainera, azken hamarkada honetan, bi soldata ere ez dira nahiko izaten (horietako bat bederen funtzionarioarena ez bada), duela hamarkada gutxi soldata bakar batekin lortzen zen mailara iristeko. Baina estatuak PFEZ eta beste zerga batzuk bikoiztea lortu du eta oligopolio handiek gainbalio horren gehiena eskuratu dute. Negozio biribila.

Emakumea askatzeko eta lan merkatura sartzeko, Suediako feministek aldarrikatu zuten bezala, gizonak ordu batzuk etxera itzuli behar ziren, emakumeak kanpora lan egitera aterako ziren ordu berdinak, baina ez bikoiztu familia bakoitzean merkaturako lan egindako orduak. Gauza bat saldu ziguten, helburua guztiz kontrakoa zenean. Eta bikoteak esklabo bihurtzeaz gain, familiak suntsitzen hasi ziren ezertarako astirik gabe: lasai egoteko, umeak edukitzeko, txikiak etxean ondo elikatzeko eta ez jantokietan (estolderietan bizi den panga arraina emateraino iritsi gara gure lotsarako). Hau izan da joan den mendean herriari egindako lapurretarik handiena, oraindik inork aipatu nahi ez duena.

Inmigrazioaren gaian antzeko zerbait gertatzen da. Gauza bat saltzen digute, baina helburua oso bestelakoa da. Goazen zatika. SOS Arrazakeriako Peio Aierbek esan digunez, pentsatzea migrazio gehiago ezin dugula gure gain hartzea eskuin muturrekoa izatea dela. 2022. urtean eskuinez eta ezkerrez hitz egitea ez da oso gauza sakona. Ezagun batek dioen bezala, jauntxoek printzipio batzuk ezkerrari eman zizkioten, eta beste batzuk eskuinari, etengabe eztabaidan egon gaitezen eta ez dezagun ikusi printzipioek eta sen onak ez dutela ez eskuinez eta ez ezkerrez ulertzen.

Azken 40 urte hauetan ikusi dugu eskuinak zerbait pribatizatzen bazuen, ezkerrak gehiago pribatizatzen zuela (azkena aurrezki kutxak, bankuen zapalketari apur bat aurre egiten ziotenak). Ikusi dugu eskuinak oligopolioei lapurtzen uzten bazien, ezkerreko azken gobernu honek, hemengo alderdi gehienen laguntzarekin, argiarekin eta erregaiekin inoiz egon den lapurreta handiena bultzatzen ari dela, milaka familia, merkatari eta enpresa hondatzen ari dena. Izan ere, eskuineko esku horren eta ezkerreko esku horren atzean nor dagoen jakin beharko genuke, pertsona bera delako! Hori bai, jendearen aurrean ezkutatuta dagoena, baina hari guztiak maneiatzen dituena, dela ezkerretik dela eskumatik. Estatu Sakona da edo deitu nahi diozun moduan, munduko aberastasunaren erdia daukana eta 2030erako beste erdia eskuratu nahi duena eta, gainera, lapurtzen digun bitartean, kontrako historia kontatzen diguna, agenda beltzaren bidez.

Peio Aierbek esan digunez, inmigrazioaren aurka egotea bateraezina da errefuxiatuen eta migratzaileen eskubideen erabateko defentsarekin. Mundu honetan eskubide guztiak amaitzen dira besteen eskubideak hasten direnean. Eta Euskal Herriak eta euskerak eskubide osoa dute bizitzen jarraitzeko, eta eskubide hori desagertzen ari da jaiotakoen %35 baino gehiago bertakoa ez den jendearena denean eta, horrela jarraitzen badugu 20 urte barru %70 izango dena. Ez gara inmigrazioaz ari, baizik eta ordezkapen demografikoaz. Izan ere, inimigrazio jasangarritik jadanik jasangarria ez den inmigraziora igaro gara. Eta hori da aldea. Eta itsua izan behar da horretaz konturatu nahi ez izateko.

Lagundu egin behar da eta Euskal Herriak beti lagundu izan du beste herri askok baino gehiago. Modu egokian laguntzeko, lehenik eta behin herrialde bakoitza bere demografiaz arduratu behar da, ez gehiegi ez gutxiegi ez izateko. Gero, lankidetzan aritzeko, herrialdeen arteko akordioak egin litezke. Adibidez, Euskal Herria saharar herriari eta beste herri batzuei laguntzeaz arduratuko litzateke. Eta horrela herrialde guztien artean banatu, laguntza behar duten herrialde guztietara heldu arte. Bakoitzak erreferentziazko herrialde bat edo batzuk izango lituzke laguntzeko. Eta Euskal Herriko gobernu eta familia guztiei eskatuko litzaieke ez % 0,7a, baizik eta % 1a, dagozkigun herrialdeetako jendearen biziraupena ziurtatzeko. Kontuan izan behar da, gainera, Afrikara zuzenean bidalitako euro bat hona etortzen badira baino 10 aldiz gehiago aprobetxatzen dela, ez baita etxebizitzarik eskaini behar, ez eta arroparik…, elikadura baino ez.

Baina hori ez dute nahi. Helburua beste bat delako. Irlandako Bankuko zuzendari batek publikoki nahi gabe adierazi zuenez, “ez da iristen ari nahiko inmigrazio soldatak baxu mantentzeko”. Horregatik, hedabide guztiek, enpresa handiek eta abarrek inmigrazio iraunkorraren apologia egiten dute, inolako mugarik gabe, gainerako guztia kontuan hartu gabe. Gainera, 40 urte hauetan ez da neurri bakar bat ere hartu hemendik joan direnen emigrazioaren itzulera laguntzeko: azken hamarkadetan arrazoi ekonomikoengatik joan diren milaka gazteena eta diasporako jendearena. Neurri bakar bat ere ez. Benetan zaurgarria. Ongi etorri euskal errefuxiatu ekonomikoak!!

Eta bada artikulu oso bat beharko lukeen gai bat, baina labur aipatu behar dena hemen, herrialde batzuetan bereziki bultzatzen ari den inmigrazioaren atzean egon daitekeelako. Felix Rodrigo Mora ikerlariak azaltzen duenez, Goi Erdi Aroan Mendebaldeko Europan bakarrik egon zen esklabotzaren aurkako mugimendu askatzaile bat, erromatarren esklabotzarekin amaitu zuena eta ohiturazko zuzenbidea edo zuzenbide piriniar edo komuna sortu zuena, gaur egun ezagutzen dugun askatasun sistemaren oinarria dena. Prozesu hori ez zen gertatu ekialdeko Europan, ez Asian, ez Afrikan. Horregatik, esklabotza, lehenik eta behin, inguru hauetan abolitu egin zen, eta, pixkanaka, abolizioa mundu osora zabaldu zen. Eta horregatik Europako herriekin amaitu nahi omen dute, mundu mailan diktadura gogor bat jartzeko, Txinan kontrol sozialeko pasaportearekin abian jarri duten diktadura bat bezalakoa eta Mendebaldeko Europa oztopo handi bat izan liteke. Felix Rodrigo Mora https://youtu.be/CLV488frKNI Zergatik ari dira Europako herriak akabatzen?

Eta beste datu adierazgarri bat ere badago, kasualitatea izan daitekeena ala ez. Plandemia honetan ikusi dugu Mendebaldeko Europako herrialdeetan eta horko jendearekin nagusiki populatu diren herrialdeetan (Estatu Batuetan, Kanadan, Argentinan, Australian) establishment-ak ahalik eta baliabide gehien jarri dituela herritarrak modu masiboan inokulatzeko (hedabideen neurrigabeko beldurra zabaldu eta inokulazioaren aldeko kanpaina itsua, lotsaren pasaportea ezarri, inokulatu nahi ez zutenen kontrako difamazio kanpainak eta herrialde batzutan funtzionarioen kaleratze masiboak…). Herrialde horietan egon den presioa gainerakoetan baino askoz handiagoa izan da. Eta, horregatik, Asiako, Afrikako eta Amerikako eta Europako gainerako herrialdeetan baino bi edo hiru aldiz gehiago “txertatzera” heldu dira. Eta orain horren emaitza ikusten ari gara. Hilkortasuna %15 inguru  handitu da eta herrialdeak ikusten baditugu, erlazio zuzena dagoela antzematen da: gero eta inokulatu gehiago gero eta hilkortasun gehiago. Zer gertatzen ari da? Mendebaldeko Europako ordezkapen demografikoaren prozesuarekin lotuta egon liteke?

Amaitzeko, izena gogoratzen ez dudan italiar batek esan zuen bezala, esan genezake inmigrazioarekin helburua ez dela haiek gure eskubide berdinak izatea, baizik eta gu etorritakoen pobrezia mailara jaistea.

Eta une honetan inmigrazioarako moratoria bat eskatzea ez da homofonoa edo arrazista izatea, baizik eta ekologista izatea, ekosistema soziokultural bat defendatu nahi izatea, arin batez desagertzen ari dena. Moratoria eskatzea euskera defendatzea da, erabilera modu kezkagarrian jaisten hasi baita. Herriok, animaliek eta landareek bezala, bizirik irauteko eskubidea dugu. Espero dezagun “arrazakeriaren” kontrako mugimendua ez dadila Euskal Herriaren eta Europako beste herri batzuen aurka arrazakeriaz jokatu.

Patxi Alaña

Suscríbete
Notificar sobre
guest
3 Comentarios
Más antiguos
Más recientes Más votados
Comentarios embebidos
Ver todos los comentarios
IÑAKI
IÑAKI
1 año

Lehengo eta behin eskerrak emon gura dizkiet bai Esparzari eta Patxiri. Guztiz ados nago artikuluagaz. Abertzale bezala nazkatuta nago kanpotik etortzen dan genteagaitik….. Gure nortasuna herri bezala kolokan dago. Gogoratzen dot behin kubatar batek esan zidana…..” los vascos son tan solidarios que son idiotas”….

bortxaketak
bortxaketak
1 año
Respuesta a  IÑAKI

Zurekin erabat ados.

euskaldun bat
euskaldun bat
1 año

oso ona!!! Inmigrazio ordez, ordezkapen demografikoa gertatuko da hamarkada gutxiren buruan Euskal Herrian! Bertakoa bikoteak lanean jo ta su, etxea eta zergak ordaintzeko, eta denbora gutxirekin; bitartean, kanpotik etorritakoak diru-laguntzekin (gure zergetatik ateratako diruarekin noski) umeak eduki eta eduki lanik egin gabe….

Honekin batera, beste gai bat litzateke zergak jaitsi eta enpresa handiek ere zergak hiritar normalek bezala ordaindu behar lituzketela!! Eta ingeniaria-fiskala eginez zergak ebaditzen dituenari ez utzi hemen saltzen eta listo (google, amazon, multinazionalak, farmazeutikoak…).

Bazen garaia gai “tabu” honi adarretatik eusteko eta eztabaida pizteko!!!

Inmigrazio jasangarria bai, baina populazio ordezkapena dakarren inbasiorik ez!!!! Munduko eliteek Europako nazio desberdinetako kulturak eta populazioa erabat nahastu nahi du, horrela ez da izango herrien nazio sentipenik, ez kultura sentipenik, ez euskaldun sentipenik, ez ezer, kaka guztia nahastu eta gero errezago horrela guztiak dominatzea. “Divide y venceras” esaten zuten, ba Europan horrelako zerbait egin nahi dute. Herri desberdinen izaerak erabat desitxuratu, arazo sozialak areagotu (galdetu bestela Suedia, Noruega, Dinamarka eta abarren ze arazo dituzten magrebiar jatorriko mafiekin), eta nahasmen guzti horrekin eliteek nahi dutena egin.

Beraien burua ezkertiartzat duten askok hemendik hamarkada bat edo bitara bere begiekin ikusiko du zertan bihurtu den bere herria. Eta ez dezala pentsa bertan euskara hitz egingo dutenik etorkinek, zeren nik oraindik ez dut ikusi magrebiar bat edo latinoamerikar bat euskaraz ikasten/hitz egiten (argentina eta uruguaykoak kenduta).

Artikuluan jartzen duen bezala, hoberena nazio pobre bakoitzari berre herrian laguntzea da, beraien errekurtsoak ez lapurtuz, janaria eman ordez janaria landatzen erakutsiz, erregadio sistemak, zuhaitzak landatuz miloika klima humedoagoa izateko, eta abar.

Hala, ardiak hasi daitezela erreflexionatu eta pentsatu ordez, arrazistak garela esaten mantra baten moduan beraien “buruzagiek” esaten diotelako. Pentsatu, hausnartu, eta bakoitzak bere iritzia izan dezala, inork baldintzatu gabe.

Gustora egingo nuke erreferendun bat jakiteko ea euskal gizartea inmigrazio basati honen alde dagoen… Bakoitzak botua sobre barruan emanda, jakin nahiko nuke emaitza zein izango zen…

error: Content is protected !!
0
¿Qué opináis? ¡La sección de comentarios está para algo!x
()
x